Torsdag

Ligger hemma som ett paket idag, har så sjukt ont överallt.
så jag kan ju försöka ta igen alla blogginlägg jag har missat att göra de senaste dagarna.

I fredags så åt jag och issa ute innan vi åkte iväg och kollade på fotboll. Och det var bland det kallaste jag har varit med om i hela mitt liv men jag överlevde. Vi åkte hem och somnade sött några timmar innan vi skulle upp på lördagen. Hämtade rebecka och drog emot staden, en heldag i birsta innan det bar av till Cissy som skulle firas. Vi körde en liten förfest sen var det dags för laserhallen. Och jag förlorade, och det var ju inte direkt otippat. Och i söndags åkte jag iväg med mamma och pappa till ljusdal, jag skulle köra och dom skulle på dollar store. Det börjar iallafall ta sig lite med körkortet nu. Så snart är det dags att boka in lite körtider och annat så kanske jag hinner ta körkort innan sommaren är slut. Och i veckan har det varit ungefär samma visa. Skola, träna, sola.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback