18 and alive

Herregud säger jag bara. Lever verkligen livet nu och har inte tid att blogga.
I onsdags blev det en riktigt vinkväll med tjejorna och i torsdags tog vi en impulsresa ner till göteborg med bilen
vi var framme runt 6 på morgonen då mötte vi upp Daniel som vi skulle sova över hos och slocknade på en gång runt 2 på fredagsmorgonen så gjorde vi oss klara och tog bilen till Smögen där vi firade en riktigt riktigt störd midsommarafton, den blev så sjukt lyckad. På lördags morgonen så började vi våran resa hem mot norrland igen. När jag kom hem så var det snabba puckar in i duschen sen iväg och festa igen. Inatt klockan 12 så blev jag 18 och det firades i ett öltält. Nu har jag blivit firad av nära och kära. Ska lägga mig och sova några timmar nu och börja peppa för på tisdag är det dags för peace and love!

Kommentarer
Postat av: Maria Granstedt

Hej hej vad intressant dina poster verkar. lär verkligen att läsa din blogg lite mer! =P Ha en rolig dag =)

2011-06-27 @ 11:46:33
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback