bad update

Har inte haft tid att blogga i helgen.
så jag kan berätta kortfattat hur min helg har sett ut

Fredag
efter skolan gick jag ner på stan och mötte upp min älsklings tjej som fyllde år
sedan åkte jag hem och väntade in isabell. På kvällen umgick vi med amanda och pontus

Lördag
åkte och jobbade för sista gången, så nu är jag ledig varje helg. skönt
efter jobbet åkte jag och isabell ner på stan och mötte upp anders och rebecka
var med dom ett tag innan vi åkte hem och gjorde middag och tog några glas vin.
På kvällen kom amanda och myste med oss,
gick och satte oss på en utesevering och snackade bort halva kvällen.

Söndag
isabell åkte nyss hem så nu ska jag lägga mig och sova någon timme innan jag har min tvättid.
sen ska jag försöka plugga hela kvällen.


I love you girls!


Kommentarer
Postat av: amanda

<3

2010-05-23 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback