one week left

godmorgon sunshines
nu är det bara en vecka kvar tills jag åker hem till sverige.
dock kommer jag saknar lite av detta. kliva upp alldeles förtidigt
gå och klaga på jobbet över hur varmt/jobbigt det är
långa och slitsamma arbetsdagar
och få massa pengar

dock är det ingenting som lockar som ett framtidsjobb.
nu ska jag iallafall göra mig redo för att åka på jobbet
imorgon är jag ledig och då ska jag försöka sova hur länge som helst
för sen jobbar jag fem dagar i streck, något som jag aldrig gjort tidigare
så vi får väl se hur det går!
kameran åker iallafall med i helgen så ni får se hur hotellet och allting ser ut :)

och förutom det så fyller två av mina favorittjejer arton inom en snar framtid
mitt huvud har inga idèer på vad som ska finnas inslaget i deras paket
så nu tycker jag att ni sätter era hjärnor i arbete och tänker ut någonting åt mig
den som kommer på någonting får en blötkyss.

ha en bra dag
puss



saknar lilleman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback