love the way it is

idag upptäckte jag att jag kommer sakna vissa delar av mitt jobb
christina och evelina, för idag hade jag verkligen en bra dag på jobbet för första gången.
och nu är det bara två dagar kvar sen är detta arbete ett avslutat kapitel i mitt liv.

ska snart sova för min kropp går verkligen på "tomgång" nu
har fått alldeles förlite sömn dessa veckor.

Playin' over
But you promised her
Next time you'll show restraint
You don't get another chance
Life is no Nintendo game
But you lied again
Now you get to watch her leave
Out the window
Guess that's why they call it window pane

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback