just say it

igår drog jag ner till julia och var där tills midnatt då robban kom och hämtade mig
vi åkte bil ett tag och sjung till livet. Han släppte av mig hos ante där jag hade en lång pratstund med matilda (tror den var lång, minns inte) du är bäst sötan, somnade sött tills 3 tiden? Då folk kom och skrek och skulle sova hos ante? Fel att fixa skjuts innan man ens åker på en fest eller lika gärna ta en taxi hem? fick ligga vaken ett bra jävla tag, tycker synd om matilda som skulle upp och jobba, men vissa personer har svårt att visa hänsyn. Vaknade vid 11 imorse, sen kom mamma och hämtade mig, åkte hem och hämtade lite saker sedan åkte vi till staden. Har nyss färgat håret.
fick även se sven(ante och matildas kattunge) åh vilken sötnos säger jag bara, han såg ut som katten i shrek!

Ska gå och kolla på film nu.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Måste få se en bild på håret bby <3

2009-10-11 @ 19:00:49
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: matilda

du är sötast ! ;) men den heter max nu för det passade bättre till den lilla pälsbollen! <3

2009-10-12 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback