god morgon

 

AVSLUTA MENINGARNA

1. Jag har insett att min senaste kyss
- var inte bara en!
2. Jag lyssnar på-  musik
3. Jag pratar- svenska med de flesta människor
4. Jag älskar/tycker om- min familj och mina vänner, dum fråga?
5. Min bästa vän är- Rebecka, det kommer helt enkelt att alltid vara så! :-)
6. Min första riktiga kyss- var något jag inte vill minnas
7. Jag avskyr när folk frågar - saker på engelska, Dom vet att jag är dålig!
8. Kärlek är - allt, kärlek är inget!
9. Någonstans, tänker någon på - MIG :-D
10. Jag kommer alltid att - minnas det som igår, när du låg bredvid dig och kallade mig för din.
11. Jag är hemligt förälskad i - pappsen
12. Sist jag grät var- i måndags när jag spydde :-(
13. Min mobiltelefon är- lila och trasig
14. När jag vaknar på morgonen- kliver jag upp eller ligger kvar någon minut till
15. Innan jag går och lägger mig -  sitter jag alltid vid datorn eller tvn
16. Just nu tänker jag på- att jag ska gå och fixa mig inför skolan
17. Bebisar- är nått jag kommer skaffa i framtiden
18. Idag har jag- gå på skolan ett tag sen åka hem och tvätta
19. I kväll ska jag - får se!
20. I morgon kommer jag- antingen åka på skolan eller åka hem och fixa klart inför lördag
21. Jag vill verkligen- att det ska bli lördag, NU!
22. Just nu känner jag att- jag vill stanna hemma och sova!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback