frågestunden

  IP: 81.233.77.187
Postat av: Vevan

Hur känns det att ha flytta från dina föräldrar till en helt annan stad och en ny skola?=)
Svar:
Det känns faktiskt skönt, att ta ett eget ansvar och få bli vuxen någon gång, Men jag saknar ju mamma och pappa såklart men det är skönt att få bo själv! :-)

Postat av: anonym

vem gillar du mest i din klass och vem hatar du mest?;)
Svar:
 Finns många i klassen jag gillar, och jag hatar väl ingen speciell förutom att jag inte tål en viss person, men jag känner inte "den" personen så jag ska inte döma!

Postat av: rebecca

Hur känns det att erik hassel var i sundsvall och inte du inte fick träffa honom? :)))
Svar:
Det känns helt förjävligt, Jag såg ju honom som tur var i somras men det läker inte mitt sår? Haha!

Postat av: anOnym

hur är din coola vän amanda?
Svar:
Jo tack, hon är riktigt cool förutom att hon tror hon blir smartare nu när hon blivit brunett? Dock stämmer inte det, Sorry candygirl. Ni kan ju besöka hennes blogg: Http://amandaolsn.blogg.se

Postat av: Cissy

står på bara knän : Vill du gifta dej med mej?
Svar:
Hell yeah!<3

Postat av:

hur många har du legat med och vem var skönast?;)
Svar:
Jag har legat med 2000 st, och den skönaste var nog rebecka eller amanda, saftiga saker!


Kommentarer
Postat av: Anonym

är amanda så korkad att hon tror att hon är smart pga en hårfärg? omg

2009-10-07 @ 09:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback