TORSDAG

åh erik har åkt ifrån mig nu, snyft!
Förlåt för dålig uppdatering men han tog ju faktiskt upp min tid :-O

Idag så ska jag baka tårter och steka i solen och jag får ju somsagt inte glömma äta vattenmelon.
båda mamma och pappa köpte två stycken åt mig igår, så nu är jag glad
det är ju så fruktansvärt varmt ute så jag avlider.
Imorgon fyller jag ju somsagt år, hela 16 år. stor tjej :-D


och nu är det bestämmt att jag och olsson ska på yran på lördagen.
känns bra eftersom jag inte träffat henne på år och dag!
my lovely olsson :-)


Hörs
rebecka läser du detta så ring mig.

Kommentarer
Postat av: amanda

kommer bli super roligt:D och GRATTIS!!! jag ska också äta vatten melon snart;)

2009-06-25 @ 16:40:37
URL: http://amandaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback