Planer för imorgon

Imorgon har jag planerat in en helkväll med Juliet he he det lät som att jag hade så mycket annat för mig att jag måste ha en kalender, men så är inte faller! men iallafall vi behöver det båda två! Deepgirltalk you know!
Efter skolan drar vi och tränar, Sedan hem till farmor och duschar.
Sen ska vi iväg och äta afterwork och slutar kvällen med kanske förmodligen världens bästa svenska film ( får hoppas iallafall) Stieg Larsson - Män som hatar kvinnor
Jag tror iallafall filmen är super, Så vi får väl se.
Nu ska jag kolla på tv och sova!

Vi hörs imorgon kväll
Godnatt

VISAR ER EN BILD PÅ HUR JAG SÅG UT FÖRSTA VECKAN NÄR JAG FÄRGADE BLOND FRÅN MÖRKBRUN!
HEMSK SYN, JAG VET MEN NI FÅR JU IALLAFALL VARA GLAD ATT JAG INTE SER UT SÅ I HÅRET NU
HUGS


Kommentarer
Postat av: amanda

du blev ju blond ser det ut som?:P bara topparna som är mörka för att du färgat där mest, dumhuve:P haha jag ska ocks på bio fast inte ikväll, ska se i taket lyser stjärnorna! =D

2009-02-27 @ 08:54:22
URL: http://amandaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback