Bara ett minne blott

Min dag har spenderats framför datorn.
Jag har hunnit att skrivit en låt till musiken, Letat lägenheter samt mejlat en angående lägenheterna som dom inte visade, Läst alla bloggar jag missat och massa annat. En lugn dag framför datorn så att säga.
Jag hade en vilodag från träningen idag men det är på gränsen till att jag svimmar, Känns så tomt utan träningen.
Men imorgon är jag tillbaka igen och nästa vecka har vi ju sportlov, Vilket betyder hur mycket träning som helst.
Sedan ska jag till Sundsvall och hälsa på min bortrövade kompis, Saknar henne lite för mycket nu.
Och så ska jag försöka läsa några kapitel i Kent boken, Har ju satt upp ett mål om att jag ska läsa ut boken innan lovet är slut och tror jag kommer lyckas eftersom jag läser som ett freak när jag väl är inne i en bok.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback