Torsdag

igår tog jag mig även en promenad ner till rebecka.
Och när jag kom hem somnade jag sött i soffan.
nu skiner solen ute och jag funderar på en lång morgonpromenad.
Det låter som en mycket bra ide.
Sen kommer isabell och hämtar upp mig.



Hörs


--
morgonpromenaden får bli en kvällspromenad
har inte hunnit gått på den för jag har haft fullt upp med att försöka göra en eld som inte funkar, gett skutt man, packat, tvättat kläder, städat upp i köket, och ätit havegryns gröt till frukost så jag klarar mig till middagen, sedan efter middagen blir det en promenad, funderar på om jag ska gå till ovansjö och hälsa på isabell då.
Nog om det, ska snart hoppa in i duschen och tvätta mig ren, fixa till mig och vänta på att isabell ska komma och hämta upp mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara få fråga, funkade dom där tabletterna som du köpte? :)

2009-08-13 @ 12:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback