Överlevande.

Är hemma från min bästa vän nu, Och jag överlevde dagen förutom min huvudvärk!
Sitter och lyssnar på Darins nya låt, Det är faktiskt sjukt härlig.
Snön ligger så fint på marken nu, Vinterkänslan börjar komma, Men fick för mig att jag vill åka utomlands.
Ligga och steka på standen med världens godaste drinkar, Komma in berusad på en resturang och äta god mat.
Men världens finaste människa, Nämligen rebecka. Och vårat nyår, hur ska det sluta? Jag och rebecka vill åka till fjällen!
Och har ett problem, Jo att isabell inte kan bestämma sig någongång.
Det skulle sitta skitfint med ett underbart gäng, I en liten bil, Sjungandes, glada & fira ett nytt nyår med!
I morgon har jag lite saker att ordna med, Träna till no provet jag ligger efter med, Prova kläderna inför halloween med rebecka, Spacka väggen ännu mer, och ja ni hör ju..
Måste hinna med provet, Måste få ett fint G eller högre i kemi, Det är ju inte mitt starkaste ämne om man säger så.
Får väl försöka göra mitt bästa iallafall, För bättre man försöker än att inte göra något alls, ellerhur?:)

Måste även tillägga att jag och rebecka kollade på Sex and the City filmen!
Jag verkligen älskar den, Så sjukt romantisk, Och för er som inte visste så älskar jag kärleksfilmer, som även har ett krossat hjärta i sig! För det påminner så mycket om mig själv! Detdär med det krossade hjärtat som aldrig någon prins kommer och gör helt! Påtal om det..

Nu ska jag hm, Äta mer mandariner och kolla runt.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback