Idag så är det torsdag, Igen!

Herregud vad tiden springer iväg, Jag sitter och småhoppas att den springer iväg 6 månader..
Min helg är nog lite planerad. Imorgon åker jag och Cecilia till Birsta och handlar ihjäl oss!
Sedan på lördag har jag och Elise planerat litegrann, Kanske hamnar uppe hos broder och gabban med lite folk och spel, Vi får se. Ingenting är bestämt än!
Imorgon måste jag handla ett till par jeansleggings, lite tröjor och klänningar!
Och tillslut, EN RIKTIGT HET NYÅRSKLÄNNING!
Men jag har bestämt att inte lägga ut så mycket på en, för jag lär ju bara använda den en gång ändå!

Nu ska jag slå på en film och ta mig en skönhettssömn!
Alla andra är ju på krogen idag så!
Ha en fin kväll.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback