söndag

Godmorgon!
Det känns ju inte direkt sådär superroligt att vakna 07:20 varje morgon på en helg.
Igår så fixade jag och pappa klart på rummet, satte upp hyllor och speglar så nu är jag i stort sätt klar.
Det har tagit ca 5 månader att komma till skott med det.
Storstädade även garderoben, men imorgon ser det nog ut som kaos igen!
På kvällskvisten åkte jag ner till rebecka och hälsade på. Dom fick hem en ny liten gosbjörn igår vid namn Cera. Och så fixade vi klart våran utklädsel till träslaget, jag blir nog värst av alla. När jag kom hem så blev det lite kvällsmys framfor schlagern med mamma och pappa.
Idag så står iallafall plugg och joggning på schemat sen får vi se vad som händer.
gos cera!
Det här var den sista lugna helgen på lääänge. Så det känns riktigt skönt att jag har tagit det lugnt.
Jag är supertaggad inför sommaren och allting som kommer hända! :-)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback