million pieces

Jag vet aldrig hur jag ska börja ett blogginlägg
"hej bloggen" låter så vanligt och tråkigt.
Och något annat sätt finns det väl inte att starta ett blogginlägg på?
Så jag får väl fortsätta gå rakt på sak och nästan alltid skriva samma saker
för det är väl ungefär vad jag gör på dagarna också, samma saker alltså.


Idag så var jag iallafall tillbaka på praktiken igen efter en veckas ledighet
dock kändes det som att jag inte hade varit där på flera månader.
Diskuterade lite med Sara om utbildningen, så nu blir jag bara mer och mer taggad.
Och då ska jag verkligen satsa 100% och bli svinduktig.
efter praktiken gick jag iväg till vårdcentralen men där hade dom kafferast i hur länge som helst
så jag sket i det och åkte iväg och tränade ihjäl mig, trodde helt ärlig att skulle kräkas.
Tog ett fint avslut på det hela med en halvtimmes solning så nu är brännan på G också så nu ligger jag helt mör och lycklig i kroppen.
Något mer hade jag inte att berätta idag heller förutom att idag firar mitt lchf-liv en vecka!


Jag lovar att ni ska få roligare och mer intressanta inlägg
men just nu så är jag så fokuserad på träningen och när jag väl kommer hem
så är jag så död att jag egentligen inte ens orkar blogga.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback