07:54

Kan börja med att gratta Cissy på hennes 21 årsdag.

Idag så står friluftsdag på schemat, det var typ fyra år sen jag deltog i någonting sånt senast.
Det blir core,spinning och indoorwalking om jag har fattat det rätt
efteråt blir det ett hårt pass magträning, har med mig isabell idag så hon får vara min lilla pt och peppa mig.
Har förövrigt jordens värsta träningsvärk men ska försöka överleva dagen hyffsat ändå.

Sen ska jag iväg till farmor och påbörja matlagningen.
ska bjuda jonas johanna och farmor på tacogratängen som jag tipsade om i några inlägg nedanför.

Ha en bra dag
Puss


Kommentarer
Postat av: Cissy

Tack älskling <3 Love You

2011-03-17 @ 08:50:07
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback