söndag

Jag skrev ett någorlunda långt inlägg förut men glömde att trycka på spara.
Men nu är det iallafall exakt två små veckor kvar till min födelsedag. Som jag har väntat och längtat.
I fredags så gick som sagt mina tjejor ut på trappan (inlägget under)
jag och rebecka fick åka emellan studentfesterna för att hinna med. Tråkigt nog så missade jag olssons student.
Nu ska jag snart iväg och kolla på isabells fotbollsmatch och jag hoppas på en seger.
På fredag kommer robert äntligen hem och då ska vi åka upp till farmors sommarställe, alla tre syskon tror jag. Håller tummarna att solen kikar fram.

Kommentarer
Postat av: amanda

vet du vad jag kom på, på lördagen går vi ut i stan och firar dig, du kommer ju in på 12slaget :D

2011-06-13 @ 01:34:28
Postat av: anna

det låter super darling! pratade med rebecka och jag tror att hon också är på. Åker vi bil eller tåg upp på midsommardagen då? <3

2011-06-13 @ 10:28:24
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: amanda

bil :D

2011-06-13 @ 14:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback