piece of me

Dålig uppdatering igen
men jag typ jobbar, jobbar och åter jobbar.
Är så fruktansvärt less på människor nu, känns skönt att det snart är helg.
På fredag blir det utgång med tjejerna och på lördag är det dags för min andra gaddning! :-)
Sen har jag bara 5 dagar kvar att jobba sen är jag friiii.
Jag och Amanda har även bestämt oss att vi ska dra utomlands i sep/okt någongång.
och denna gång ska vi åka också. Vi har sagt för mycket alla andra gånger :-)
Nu ska jag sova en timme innan jag ska tvätta och fixa iordning mig innan jag ska ner på stan
och möta upp cissy för lite ärenden sen blir det en långfika med massa snack.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissy

Åhh, vart ska ni åka? , Ja vill oxå åka ! :D

2011-07-27 @ 19:32:34
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback