Lördag

Nu är hösten snart här igen och jag har fått världens förkylning.
Igår hade jag och rebecka någon slags disneykväll. Dock blev det mindre filmer än väntat.
På onsdag är det dags för skola igen, och det sista gymnasieåret. Håller även på att plugga som en tok(nästan) till körkortet som det snart är dags att ta. På onsdag ska jag köra för 3e gången med min körskolelärare och så har vi bokat in halkbanan osv. Ungefär så händelserikt är mitt liv just nu, och träningskortet har jag inte hunnit fixat än så det får bli till veckan då nya träningskläder ska inhandlas.
Och så behöver jag eran hjälp.
Vart kan man hitta snygga mörkgröna byxor med tight och bra passform?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback