fredag

Nu är jag hemma igen och kan uppdatera er lite,
I torsdags så åkte jag och farmor upp till hennes sommarställe, hade det supermysigt där.
Agerade som grillkock igen och det gick alldeles utmärkt. Idag på förmiddagen kom isabell och hämtade mig och så åkte vi hem till henne. Där jag även agerade kock igen. Hade även en supermysig dag hos henne. Åkte hem på eftermiddagskvisten, bytte om så fort jag kom hem och så tog jag en joggingsväng ner till rebecka. Satt ute och pratade några timmar innan jag lånade en cykel och trampade hem i kylan. Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen. Imorgon väntas en solig fin dag och en 20årsfest på kvällen. Min efterlängtade klänning och äntligen kommit också, suuuperfin! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback