här står jag kvar för jag blir så dum av dig



har inte haft tid för att blogga i helgen
idag har iallafall jag spenderat dagen i birsta med mina föräldrar.
hittade äntligen ett par barstolar som var efterlängtat
sen blev det lite ljus, glas och hyllor.

nu är jag på jakt efter ett passande barbord så jag hoppas jag hittar något.

;


och så försökte jag fixa lite mysigt på toaletten;


och så städade jag iordning lite
tog bort dörrarna till köket och kartongerna
som har stått på samma ställe sen jag flyttade in.



nu ska jag slänga mig i badet, packa in håret och måla naglarna
imorgon börjar praktiken i sex veckor
så jag ska försöka somna tidigt och vara utvilad tills imorgon.

Puss

Kommentarer
Postat av: Cissy

SV: Hahahaha!

Postat av: Cissy

Vad myyys du har det i lägenheten <3 , är det LOVE vi köpte? :) hihihi (A)

KYSS min höna!

2010-10-17 @ 22:50:39
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: VICTÖÖÖRIA

jag har ju ett barbord fast de är ju i ek.. KYSS

2010-10-17 @ 23:57:33
Postat av: - Paatriciah '

Fint du har det !

2010-10-25 @ 14:38:35
URL: http://patriciahareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback