want a perfect moment

idag är jag sjuker, mina halsmandlar var som två fotbollar imorse
så jag har spenderat dagen framför andra avenyn.
Snart är denna praktik slut och på måndag börjar en ny
och så har jag kommit in i tankarna ännu mer nu när jag har varit ute på praktik
om att hoppa av och börja på frisörutbildningen jag pratade om tidigare
det känns inte som att jag vill slösa bort år på någonting jag inte är intresserad av.
fast har lite problem med vilken skola jag ska välja.

Imorgon väntas tandläkare och kanske praktik
och snart är det helg då jag äntligen får träffa mina favoriter.

Puss

Kommentarer
Postat av: Becca*

"och snart är det helg då jag äntligen får träffa mina favoriter."



MEH, inte mig ju!

2010-11-17 @ 19:40:37
URL: http://sundrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback