hjärtat bultar, men inte samma som förut




förlåt för min dåliga uppdatering
har inte haft tid eller lust till att blogga
men ska försöka att göra mitt bästa från och med nu

ny vecka och ny praktik plats.
är slut i kroppen och nu ska jag iväg på lite massage
och så hoppas jag att jag får svar ifall jag har någon ande med mig eller inte?
sen ska jag hem och lägga mig i ett varmt bad


Puss!


och för er som missat
så har Daniel Adams-Ray släppt ett nytt album
perfektion kallar jag det, är helt kär.
Fast det blir jag ju i nästan alla svenska artister.

här är en av mina favoriter
Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Kommentarer
Postat av: Petra

Andar? ursäkta om jag frågar men typ är det nåt som hänt lr så? lr asså, hur fick du tanken att det kan vara en ande/andar med dig? (i love ghost stories)

2010-11-12 @ 14:23:12
Postat av: anna

Petra: Jo då, det är alltid någon som smeker mig på höger kind varje gång jag ska sova, exakt på samma ställe och så känner jag alltid att jag har någonting som är med mig på höger sida. Så vi får se om det är någonting eller inte... :)

2010-11-12 @ 20:55:21
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback