söndag

Ännu en helg borta med vinden.
har inte haft tid att blogga så tänkte göra en liten uppdatering nu innan jag slänger mig i badet.

I fredags drog jag till jimmy där det blev grillning och massa glas vin
sedan spenderade vi kvällen i regnet och hemma hos malin.
En helt okej kväll för att vara i ånge.

I lördag åkte jag tillbaka till sundsvall för att vara med micke, kom precis därifrån.
har precis hunnit lägga in lite bilder (inlägget nedanför) och nu ska jag gå och duscha.
väntar på att robert ska komma hem nu så vi kan gå ut och gå i solen.

ikväll väntas även massa plugg inför mina två kommande prov i veckan
sedan är jag nog ganska klar i skolan för denna termin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback