era frågor - mina svar

anonym:
skäms du inte över att umgås med den där jävla fjortisen amanda? varför är du med henne? va va va?
svar;
det är klart jag inte gör, hon är världens bästa ;-)

Sara:
vad gillar du att göra på dagarna? :)
svar;
umgås med vänner, blogga, festa osv. :-)

maria montazami:
gillar din blogg
svar;
gillar din med snygging.

anonym:
vem hade sin penis i dig senast?
svar;
det var inte en penis, det var amandas stortå.


anonym:
hur mycket shoppar du för i månaden?
vem har designat din blogg?
vem/vilka hatar du mest i ånge?
har du någon ovän?
har du en bästa vän eller flera?
vad har du för intressen?
vad tycker du om folk som tofflar?
föredrar du att bo i en stad eller ute på landet?
vem umgås du mest med?
vilken är din favoriträtt?
när du går på stan och kollar på kläder, vad letar du oftast efter?klänning/topp/byxor m.m
svar;
1. hmm, ca 2500 kanske om inte mer.
2. malin heter hon som har gjort designern jag har.
3. Hatar ingen, men de jag stör mig mest på är F18+ som fortfarande är inne på fjortisstadiet.
4. Nej inte vad jag vet.
5. Ja det har jag, världens bästa.
6. blogga,umgås med vänner, festa, osv.
7. Kan man göra något annat än att hata folk som tofflar?
8. Jag föredrar att bo på båda ställena.
9. Just nu så är det amanda som är min vardagliga passion ;-)
10. bryter tacostrenden och säger blodpudding.
11. Jag kollar på allting som faller mig i smak

Joanna:

Hej, my name is Joanna and jag är ett stort fan av din blogg.
Och jag har även några frågor till dig.

Vad använder du för hårprodukter?
Vem hade du senast sex med?
Vem är din bästa kompis?
Hur ser en vanlig dag ut för dig?
Om du fick välja ett drömyrke, vad skulle du välja då?
svar;
1. jag använder nästan aldrig någonting i håret förutom schampoo och balsam
2. who knew ;-)
3. närmast hjärtat ligger rebecka och amanda, helt klart.
4. skola halva dagen, plugga om det behövs, blogga, och umgås med vänner.
5. Jobb inom en modetidning t.ex vogue eller bli en radiopratare.

Julia P:
berätta hur mkt du gillar mig !!
svar;
mycket, det vet du väl? :-)



Hoppas ni är nöjd med era svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback