night

FYFAN säger jag bara.
jag har aldrig varit så jäkla slut i hela mitt liv, min resa som skulle ta ca 2 timmar tog en hel jävla dag.

nu ska ni få höra mina kära.

igår natt runt 02:40 åkte jag mamma och pappa till arlanda.
när jag väl kom fram checkade jag in och dom lämnade mig
tog planet mot oslo, väl framme i oslo skulle jag hämta min väska men den var så klart
BORTA!!! sprang runt i panik i en alldeles för lång tid, tillslut hittade jag fler folk som inte fått sin väska
så jag fick gå och fråga någon i receptionen om min väska redan var på planet mot kristiansand
men tillslut hittade jag min "lilla" väska liggandes alldeles själv på ett rullband.
nog om det, när jag gick och skulle checka in väskan så fanns inte planet på listan?
ne tro på fan att piloterna strejkade, då var jag på väg att bryta ihop
gick och köpte tågbiljetter till kristiansand, väntade på tåget i 3 timmar
tog tåget till oslo c, väntade där, och då skulle man tydligen åka buss halva vägen för att dom lagade tågrelsen.
efter 1 ½ timmes bussåkande så satte jag mig på tåget mot kristiansand i 4 timmar.
Stine hämtade mig på stationen, då åkte vi mot hotellet och tittade lite där
träffade jättetrevliga tjejer & en kille som även bor i samma hus som jag ska bo i.

jag är så jävla slut nu.

vill bara hem och krama om mamma känner jag nu.
uscha
det enda positiva just nu är att jag har balkong
så jag ska satsa på att bli neger tills jag kommer hem till sverige igen

:





Kommentarer
Postat av: matilda

det kommer gå skitbra och fan vad duktig du är som inte bröt ihop innan du kom till lägenheten, jag skulle alldrig hanterat det så bra ;) skulle väl blivit panikslagen, suttit och storgrinat, hets shoppat upp alla mina pengar på kläder och vips somna utslagen någon stans och bli snodd på alla mina saker! :D



ville bara önska dig lycka till :) <3 PUSS /matilda

2010-06-20 @ 12:13:05
Postat av: anna

Tack älskling.

Ja det var en helvetesresa innan jag kom fram.

Hoppas du och ante får svinroligt på p&l och fint väder!



<3

2010-06-20 @ 15:17:54
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback