köpenhamn och överallt

skrev nyss ett inlägg som jag råkade klicka bort.
Nu är iallafall dagens sysslor blivit gjorda som stog på schemat.
jobbat, sovit, blivit väckt, sovit lite till, onanerat, fått en sprutorgasm, målat naglarna.
sånna där viktiga saker som man bara måste göra.

Blev väckt av matilda nyss
dom åker hit till sundsvall om ett tag så jag hoppas pappa är godhjärtad idag
isåfall åker vi och köper taperer och färg till min lägenhet.
och då börjar jag faktiskt måla idag, är det svårt tro?
Behövs ju bara en pensel och lite färg sen kletar man runt lite här och var på väggen.
Ingen big deal direkt. Jag ska nog klara det :-)

Nu ska jag ta och leka med mina kvalster jag har i sängen
perfekta husdjur men dom gömmer sig allt för ofta.

Tänk att vi alltid har sovsällskap
dock tänker vi inte på det, små och söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback