jag är riktigt jävla förbannad nu, har lust att spränga norge i bitar.
Jobba aldrig på Choice hotel kristiansand, dom vet ingenting om hur man ger ut lön i tid.
Kul att jag får vänta i över 2 veckor till innan jag får min lön, jävla idioter.
det känns ju så roligt att jag har slitit som ett djur, sen får jag inte lönen jag behöver nu.

Och snart har jag målat klart lägenheten iallafall
sen ska jag måla på ett lager till.
cissy och robin var här och höll mig och mina utbrott sällskap ett tag.

nu ska jag försöka måla klart
sen ska jag lägga mig i badet
måla naglarna och peppa inför en helg som inte får bli förstörd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men man får alltid lön ca en månad efter man jobbat, minst.. om inte två månader efter! chilla kvinna

2010-07-22 @ 23:07:58
Postat av: anna

nope, det här är en lön jag skulle fått den 10e juli.

2010-07-22 @ 23:23:03
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback