det är över nu

äntligen så är jobbet över.
Nu kan ni pusta ut för nu kommer min blogg bli lite mer intressant igen.
kom hem för ett tag sedan, fick gå till skatteverket och fråga vart mitt skattekort tagit vägen
det är ju ganska illa om jag har lidit så länge och inte får någon lön, men nu är det fixat hoppas jag
har precis dammsugit och torkat golvet och packat ihop ska gå ut i solen och sätta mig några timmar
innan jag ska sova, ska upp kring 4 imorgon bitti.
är så peppad inför helgen, har haft mina vita veckor som jag lovade mig själv
så i helgen blir det vinkväll samt grillning.

har även skrivit klart alla vykort jag köpte typ 3e dagen jag kom hit till norge
och nu har jag tagit fram min ork att skriva dom.
så vi får se vilka som är lyckligt lottade och får ett vykort i brevlådan!

P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback