fuck it

Jag hann ta mig till hudiksvall sen ringde killen jag skulle träffa för en jobbintervju
och berättade att han mejlat mig igår och berättade att jobbintervjun blev uppskjuten
så i panik hoppade jag av tåget i huddik och beställde en biljett hem.
Och inte nog med det så var tåget inställt och ersatt med buss..

Kom iallafall hem till sundsvall efter två timmar.
gick på stan en runda själv och inhandlade duschdrapperi och smink (bilder kommer)
sedan träffade jag jossan så vi gick runt ett tag.

Nu är jag hemma, ska plocka ihop lite innan jag ska ner på stan igen och möta upp julia som kommer med tåget.
ikväll blir det mys med tjejerna, en vit kväll för mig eftersom jag ska upp och jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback