lördagskväll.

vilken kväll.

jag och tjejerna gav upp hoppet om en bra inflyttningsfest och tog oss ner till stan.
vi gick upp till min älsklings brud candygirl och började förfesta. sedan ramlade det in folk och det blev mer och mer, tillslut blev det hela en fest. Vid någon tid, ingen aning om när? Drog vi upp till bion och mötte upp folk sedan gick vi tillbaka till amanda och fortsatte festa ett tag innan jag och isabell gick och mötte upp anders och rebecka. Sedan kom hultman och hämtade oss och körde hem oss, När vi väl kommit hem så packade jag väskan, sedan åkte jag tillbaka in till staden, rebecka och anders lånade min lägenhet, När jag kom till stan så mötte jag upp fanny amanda och eva, vi gick på kebab city och åt, sedan drog jag hem till kristoffer och sov!
Mamma och pappa kom och hämtade mig imorse i granlo, vi åkte till birsta, jag och pappa åkte på donken medans mamma inhandlade saker. Nu har vi precis varit och handlat mat, mamma håller på göra middag åt mig.
Ska försöka ta min ork och tvätta ikväll, skolfoto imorgon och jag är inte taggad!
Hoppas veckan går fort för på lördag efter jobbet drar jag hem till alby en dag sedan på söndag åker jag hem till staden igen och på kvällskvisten ska jag på vattengympa!

har även glömt att berätta, Igår när vi var på stan så hittade jag en snygg vinterjacka på lindex som blir min imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback