18:00

sov från halv 1 till halv 5 förut, skönt.
men jag har aldrig drömt någonting så hemskt som jag drömde. Min pepparspray kom iallafall till användning.
Sitter och kollar på massa kläder nu, har hittat saker jag ska köpa nu iallafall.
Candygirl kommer kanske senare men just nu ligger hon och vilar & drömmer om mig! Hett va?
imorgon ska jag iallafall pallra mig iväg på skolan, Pappa har köpt block åt mig så nu kan jag iallafall vara aktiv på lektionerna
Nu tror jag mamma sitter på tåget påväg till arlanda, hon ska till sweitch? ELLER HUR DET STAVAS?
dock ingen solsemester så jag är inte avis på henne direkt.
funderar på om jag ska hem eller inte på lördag? amanda har frågat några gånger om jag ska med på någon älgjaktsgrej i skogen? låter frestande!  

FINNS DET NÅGON SOM KAN GÖRA EN SNYGG BLOGGDESIGN OCH HEADER ÅT MIG?

Jag älskar er tjejer, ni är bäst!
och såklart du cissy!

Kommentarer
Postat av: Cissy

JAG ÄLSKAR DEJ MED!

2009-09-09 @ 20:26:45
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback