onsdag

jag är helt död, och det är världens sämsta väder ute.
drog på stan efter skolan med amanda och inhandlade lite nytt som ni kan se i inlägget nedanför.
nu har jag duschat, packat och tänt massa ljus.
skulle sitta fint med en sovmorgon imorgon men ska ju somsagt på extra matten, iallafall imorgon.
ska höra ifall vi kan få andra tider, har jag tur så behöver jag ju inte vara där. men har man haft dåliga lärare i flera år som aldrig lärt ut någonting så är det inte så konstigt om man ligger efter.
Åker hem imorgon till mamma och pappa, sedan blir jag där tills på måndag.
det ska bli riktigt skönt,

nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på oskyldigt dömd sen sova.


Kommentarer
Postat av: Julia

haha, eller om man har sutte o snaacka med backa i alla år ist för o lyssna på lärarn kanske?xD

2009-11-26 @ 07:48:06
Postat av: Cissy

I Miss You <3

2009-11-27 @ 19:03:23
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback