av längtan till dig.

igår drog vi ju som sagt på bio.  Luftslottet som sprängdes
det var sjukt bra som vi hade hoppats på.
hade även en heldag med isabell, det behövde vi. bara rebecka som saknades!

och jag blev helt förälskad i isabell's 2 veckor gamla kattunge igår.
funderar på om jag ska ta den, är lite osäker än men jag har 6 veckor på mig så! :-)
orange och söt!


lillkillen är här nu och han börjar förstå att han inte ska vara rädd för allt som rör sig.



----
har nyss städat nedervåningen och tänt massa doftljus!
ska springa ut och städa hos skutt nu också.

Kommentarer
Postat av: Cissy

ÅHH, ta den! Den va söt!

2009-11-28 @ 22:09:00
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback