21:20

Nu är jag nyduschad och mitt hår luktar gottt!
är jättepepp inför en hård skolvecka, jag ska verkligen klara mina betyg!
Kunde tagit sovmorgon som alla andra måndagar men icke, jag ska till skolan och plugga no matte och engelska!
känner mig faktiskt duktig, och glad!
kommit på att när jag enbart dricker shake blir jag mycket gladare och får bättre självförtroende!
blir förmodligen sundsvall 3 dagar denna vecka;
onsdag - jobbkurs
torsdag - visning på lägenhet
fredag - robbans modevisning!


jag och rebecka ska iväg till fredrik någon dag också på sjukhuset och hälsa på.
vet icke när.
måste även komma på en bra födelsedagspresent åt henne.
någon som har nått förslag om vad man kan ge till min prinsessa?

Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback