20:03

Jag har ätit 2 äpplen och en mandarin idag, och jag har ingen ångest alls, woho!
men om vågen står på 1 kg mer eller 100 kg mer imorgon så springer jag in i väggen.
hoppas det går fort för 30 days att komma till min brevlåda så jag kan börja, det är inget bantiningspiller utan det innehåller massa örter osv, sedan ska man äta sunt och motionera, så jag behöver ju direkt inte ändra mig på något sätt.. Hoppas verkligen att det funkar så min mage försvinner, eftersom det funkade för andra så borde det väl funka för mig..

Vad har jag gjort nu på eftermiddagen? har sytt ihop en kofta som var trasig överallt, fetat i mig 3 frukter och letat kläder!
mycket roande eftermiddag.

Ska springa ner till duschen nu sedan sova, ska ju försöka kliva upp tidigt imorgon.
Hörs imorgon eftermiddag/kväll då jag varit på min intervju, ska berätta allting då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback