15:56

riktigt skön dag, hade bara två lektioner och på enda låg och jag halvsov!
är snart klar med min kuvertväska på slöjden, ni ska få se bilder när den är klar..
åkte med Julia hem från skolan, Har nyss ätit kycklinggryta med äggnudlar (gjort på endast ägg)
ska inte äta något nu tills imorgon tills jag hittat en klänning, sedan ska jag trycka i mig en fet jävla god macka!

-
uppdatering
nu har jag fixat ihop en enkel outfit för morgondagen med mina dior solglasögon, så nu hoppas jag på sol imorgon.
ska kolla på smihi's hemsida sedan..
har kokat makaroner åt mamma nu, hon är snart hemma.
vi ska till bräcke somsagt senare sedan in på ica och köpa naturgodis, tidning, shake och tuggummi åt mig som jag kan underhålla mig med på tåget..
har även fixat batterier så jag kommer ta massor av kort, ska besöka slottet också! ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback