uppdatering 19:56

JAG ÄR SÅ GLAD NU.
provade min skinnjacka förut som jag inte haft på ett tag, men senast jag hade den så satt den tight när jag stängde den.
och nu sitter den löst! kan ni tänka vilken lycka! mina ögon sken upp som en sol!
he he.
ja nu iallafall sitter jag och äter lite ägg med stekt tomat - svamp och lök.
jag har ju klarat mig 5 dagar utan mat så då kan jag ju ge mig själv lite belöning tycker jag.
Imorgon börjar dieten igen, det ska bli skönt så slipper man sitta och oroa sig för vad man stoppar i sig och hur mycket kcal det är. 

Ha en fin kväll
HUGS

Kommentarer
Postat av: Cissy

Jag är glad för dej vännen <3 Grattis eller va man ska säga, kul att de går bra för dej =)

2009-03-23 @ 13:36:29
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback