Söndag

Vilken härlig morgon.
förutom att det är kallt inne så känns den här dagen riktigt bra.
Eller ja den lilla del jag upptäckt av den just nu.
Nyss druckit naturdieten och den var faktiskt riktigt god. Dock var det bara 12 portioner i kartongen så den räcker till tisdag, Lite tråkigt att det ska vara så dyrt, Runt 140 kronor för 15 potioner, Vilket blir flera hundra lappar i veckan för en kartong räcker 3 dagar om man ska dricka måttligt som man skulle 5 påsar per dag.
Men men, Man går ju ner i vikt och det är ju huvudsaken.

Idag ska jag ta mig en lång dusch och fixa till mig lite
sedan ikväll ska jag dra på UKM och kolla vad det är för några som uppträder och om de är bra.

Hörs

en bild sen i fredags
emil till höger på scen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback