Måndag morgon

Jag ställde klockan på sex men jag var klarvaken runt kvart över fem.
Så nu har jag packat väskan och druckit shake, Ska ta och klä på mig nu och fixa i ordning mig.
Känner mig inte sådär jättekry i kroppen och huvudet, Kanske börjar få någon förkylning?
Men men hoppas dagen går fort och är lugn så ska jag nog klara av den!

Hörs i eftermiddag
ha en bra dag

UPPDATERING

jag kunde sovit hur länge som helst nu på morgonen men jag valde att kliva upp kvart över vem? (!)
ojojoj, lite galet val iallafall, för nu när jag är klar är jag jättetrött och skulle göra allt för att få sova en tupplur
ska bli spännande att se hur mycket jag går ner av shaken!
och idag ska jag äntligen köpa silverschampoo, om Linda min frisör har fått hem det.
Så får jag en annan färg och en annan kropp, ett mycket bra val, he he.

Nä nu ska jag inte undehålla er mer fanz
Hörs




Kommentarer
Postat av: hp

Jag sprayade mig på Belle Visage i Sundsvall!





smek /hp

2009-03-16 @ 08:06:04
URL: http://pause.se/bloggar/hanapee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback