Fans

Jag mår sämre än vad jag har gjort under alla dessa dagar sammanlagt!
Rebecka och jag tog ju oss en långpromenad och så var det kallt, Nu sitter jag och nästan gråter för jag mår skit!
En jättevarm kropp, huvudvärk, trött , feber, snorig, ont i örat.  allting känns skit

Men imorgon har vi nationella på morgonen så jag ska försöka ta mig dit sedan gå hem till farmor och lägga mig i soffan med flera liter te och tycka synd om mig själv, men mår jag bra imorgon så går jag hela dagen på skolan!
Man kan ju alltid hoppas!

hoppas ni alla andra håller er frisk!
Hörs

Kommentarer
Postat av: Cissy

Va händer gumman?! :/ inte må dligt :(

2009-03-25 @ 22:18:31
Postat av: anna

cissy: ja alltså jag mår dåligt för jag är sjuk jag är inte deppig..:P

2009-03-26 @ 06:06:11
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback