22:00

Nu ligger jag i sängen och mår gott!
Mitt hår luktar prinsessa och min hud luktar prins, he he.
Nä men jag känner mig jäkligt fräsch nu efter mitt mysiga bad med massa produkter i ansiktet,kroppen och i håret!
Mitt hår luktar extra gott för jag hade i någon god grej från lorèal.
och måste även tillägga att robert åkte upp till vemdalen idag och blir borta en vecka.
så jag får försöka överleva här hemma med 40+arna! he!
inte för att det märks att robert är borta men ändå! tanken som räknas!

nu ska jag kika på tv och sova!
Imorgon ska jag upp i tid som jag gjort det senaste dagarna för att ta mig en lång promenad med mina nya stavar!
6 kilometer och jag blir som en ny människa!

Sov gott lovers!
Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback