19:03

Nu är jag hemma efter ett riktigt skönt spinningpass!
Imorgon måste jag ut och pröva mina nya stavar som pappa gav mig idag! Det tar ju mer än när man går utan stavar så lets try it! Måste även in och köpa mörk hårfärg och färga min remsa löshår jag hittade igår, Så det inte bli två olika slingfärger sen när frissan ska dona med mitt hår!

Nu ska jag göra en omelett med tomat i!
Ha en trevlig kväll!
Hörs


Det blev äggröra istället, för er som är intresserad och den blev supergod!
Nu ska jag hoppa i badet och ligga där och glassa någon timme samt använda kroppspeeling och bli fräsch!



Kommentarer
Postat av: Cissy

Skulle inte du färga ljust igen?

2009-03-03 @ 17:12:31
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback