18:05

ÅH JAG ÄR SÅ GLAAAAD!
för det första så har jag klarat mig en hel dag utan mat, druckit shake 4 gånger och så tränade jag efter skolan.
och det andra är att jag och pissaissa åker bil hem från sundsvall på fredag natt istället för tåg.
och det tredje är att jag har fixat present åt cissy
och det fjärde är att det känns som att jag gått ner miljarder kilo i vikt
och det femte är att vi har frilufsdag på onsdag och jag ska träna hela dagen.

KAN DET BLI BÄTTRE?
sometimes life is so good
tack gud!

Nu sitter jag på sängen och dricker vatten.
ska ta mig en dusch sedan krypa ner under täcket och kolla på en film!

vad händer för er då?


Kommentarer
Postat av: Patricia

är dom där naturdietshaken goda? och äter du inget annat än dom, alltså inte ens middag? sen måste jag bara fråga hur mycket du väger nu med tanke på att du vill gå ner 20 kg, det är liksom ganska mycket :) många frågor! haha

2009-03-16 @ 18:34:20
URL: http://patriciawarn.devote.se
Postat av: Isabell

Ja hoppas vi får roligt på fredag :P hihi

2009-03-16 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback