15:22

Eftersom mamma och pappa jobbar sent varje dag så ville jag vara en liten ängel i huset och göra middag tills de kommer hem! det blev en sallad som jag dock inte smakat än, men eftersom jag gjort den så är den väl god!
I den hade jag:
Advokado
brieost
paprika
tomat
lång lök
ägg
sparris? eller nått sånt
räkor
gurka
svamp

ja visst låter det frestande?
har säkert glömt nån grönsak men det får vara!
jag skulle ha kokt ägg ju i salladen men råkade göra nått fel så äggulan blev lös så det blev en äggvita i salladen istället!
Nu ska jag läsa bloggar och sedan äta middag om ett tag i min ensamhet!
Blir en hård träning ikväll!

Vad har ni för er idag då?
Hörs

Kommentarer
Postat av: Cissy

Duktig Flikka Du ÄR! Kom & va så duktig här med? (A)

2009-03-03 @ 17:15:01
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback