New life again

godmorgon.
från och med idag ska jag börja med mitt shakeliv ett tag till.
känner att detta går inte, känns som jag överäter heela tiden och jag är så rädd att gå upp i vikt igen.
så nu ska jag gå ner i vikt till ca 65 kg, sen är jag klar. tror jag?
jag ska klara det, har jag gått ner så här mycket ska jag fan gå ner tills jag själv säger stopp.
Nog om det.

Nu ligger jag i sängen och lyssnar på takidas nya låt (du hittar den i inlägget under) dock låter det som en helt vanlig takida låt, vilket är lite synd.Nu ska jag ta och kolla om det finns något att städa ihop i köket annars ska jag storstäda mitt rum samt kanske baka något åt mamma så hon blir glad :-D
Jag som ville gå ut och gå idag, men det är ju sånt jävla väder så jag håller mig inomhus, Det regnar och blåser!
Går jag ut flyger jag iväg!
Ante och matilda kom även hem igår, jag är så glad att ante har matilda, Han har seriöst inte kunnat fått någon bättre tjej, Hon är världens bästa, och det är så skönt att jag alltid kan prata med henne om allt, Tack matilda :-D

Hörs!

Kommentarer
Postat av: matilda

nä gud vad gulligt sagt av dig anna, TACK TACK, kan bara säga detsamma, ante skulle aldrig kunnat haft en bättre syster (och SNYGGARE) :) !

2009-06-15 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback