MIDSOMMARDAGEN

gud vad jobbig dessa dagar har varit.
klev upp klockan 4 i fredag för att jag började jobba 7 och bussen gick 6, fick ingen sömn den natten.
men det gick bra, sedan åkte jag till cissys lägenhet och duschade sedan till station och mötte erik.
tur han kom annars hade jag dött av uttråkhet eftersom alla andra var ute och drack.

I morse kom jag upp också, men jag började ju 9 idag så!
hade inte ätit på 24 timmar tills nu när jag kom hem så jag kände mig ganska hungrig?
sitter här mätt och saknar erik men han kommer på måndag igen så jag får överleva
Ikväll blir det viskan med min älskade cissy!
Och ett ännu förlåt till er:-O

Hoppas det klarnar upp tills ikväll, Vill inte bli en blöthund!
måste ringa och försöka få ut rebecka också!

Hörs

--
uppdatering.
sitter och gruvar mig, det börjar bli riktigt kallt ute nu så jag får ta den tjockaste tröja jag hittar.
har fixat klart mig nu så jag sitter och väntar på att klockan ska ticka och att cissy ska bli för full, nä men dom är på förfest och jag har inte så stor lust att åka dit och sitta och kolla när folk dricker när jag själv är nykter, så jag väntar nog tills de åker på parken, men vi får se, planerna kan ändras ganska snabbt :-)
Vet inte vart det finns någon kamera heller så det blir inga bilder, ska försöka ta med mobilen om det går. Den är ju inte i bästa kvalite om jag säger så!
Jag är så sjukt trött också så det är ganska bra att jag åker senare så slipper jag vara där nå länge, längtar redan hem till sängen, Eller så åker jag bara ner och lämnar nyckeln till cissy sen åker jag hem igen?
Vi får se hur det blir.
Nästa helg fyller jag iallafall år och då ska det bli utgång, Måste även få cissy på humör som missar peace and love och mötely crue! :-(

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback