godmorgon

min hals börjar äntligen bli bättre, vilken lycka!
solen skiner ute nu och jag funderar på om jag ska städa nedervåningen, man förbränner ganska mycket kaloerier då såg jag i en tidning, så det kan jag ju passa på att göra nu när inte min kropp är så stabil för att gå en långpromenad.
på torsdag har jag bestämmt att jag ska göra tårter, läckra ska dom bli.

hörs

--
uppdatering!

ååh exakt 73.0 kg nu.
jag fattar inte hur jag kan ha gått ner några hg nu de här dagarna då jag har ätit som en häst?
men tydligen så gick det ändå, nu har jag bara 3 kg kvar då jag kan äta lite naturdiet innan jag ska sluta helt med det.
aldrig mer ska jag dricka en till shake då. det kommer bli svårt men det är en kamp jag får ta. :-)
har dock nästan inte druckit någon naturdiet nu på senaste tiden så..
åh jag blir så glaaaad :-D

undefär sådär känner jag mig fortfarande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback