Funderingar

Sitter och funderar på om jag ska fortsätta med naturdiet tills jag gått ner till 70 kg sen äta normalt och fortfarande röra på mig och gå ner på det sättet? Har sån ångest när jag äter hela tiden, det är så jobbigt! Att sitta och räkna hur mycket man fått i sig under en dag, Att väga sig varje morgon och om vågen visar att man gått upp ett hekto så får man ångest och vill bara försvinna! Sjukt jobbigt men tror jag ska göra som det jag funderar på! Jag ska ju till bredsand någon dag nu så eftersom inte cissy och robban är hemma då och kan underhålla mig så funderar jag på om jag ska ta några långa promenader och upptäcka bredsand, eftersom jag ändå ska flytta dit måste jag ju känna igen stället, vill ju inte direkt flytta till ett ställe jag tappar bort mig i, ha ha! nog för att bredsand är ganska litet så förmodar jag att jag kan tappa bort mig ändå, jag vet ju hur jag är :-D

Kommentarer
Postat av: Cissy

Du ärfin som du är, sagt det tusen gånger & menat de varje gång... Du behöve rinte gå ner nått..



Haha, självklart du kommer gå vilse , haha:D

2009-06-17 @ 23:49:27
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback